onsdag den 11. februar 2009

idag:

idag skete det dummeste, der hidtil er sket i de seneste.... ja okay, i dag. altså jeg var ude at gå en tur, ikke. og så pludseligt hører jeg sådan en underlig elektronisk lyd. og det var ret højt. og jeg var udenfor. ude i NATUREN. så jeg tænkte: "okay enten er jeg seriøst ved at blive sindssyg. ellers også sagde naturen lige BIP" og så blev jeg monster paranoid. tænkt hvis jeg virkeligt var begyndt at høre alle mulige lyde?? og så var det jeg opdagde, at jeg lige var blevet overhalet af en fyr i en kørestol. åh gud. ååååh gud. så har han åbenbart dyttet af mig, fordi jeg gik for langsomt.


u should've seen the look on my face.

ON ANOTHER NOTE så er jeg altså helt vild med ann demeulemeester's androgyne sans for stil. se fx her:


http://www.anndemeulemeester.be/collections.html#

Ingen kommentarer: