fredag den 6. februar 2009

back in the game. $

jeg har simpelthen ikke brugt denne her blog forevigt! men nu har jeg nok besluttet mig for at begynde at skrive her lidt igen og blabla, selvom ingen alligevel læser det. lul. okay, men siden sidst har/er jeg:

  • blevet berømt.
  • fået titlen som USAs nye præsident.
  • shaket hands og hængt ud med 50 cent.
  • blevet millinær.
  • vundet adskillge grammy'er.
  • fået opført en statue.

eller.... ja okay. altså. måske med lidt ændringer. eller. jeg har nok overdrevet lidt. eller. OKAY HER ER MIT VIRKELIGE LIV. i virkeligheden har jeg:

  • gennemført pandemonium til play station1.
  • set alle afsnit a popular
  • cyklet meget i regnvejr og blæst.
  • fået en basket ball i face.
  • tegnet på borde.
  • hørt ret meget usher.

but a girl gotta dream.........

Ingen kommentarer: